Er det ingen grenser for hvor storforlangende du kan bli? Du får krype inn i hula sammen med de andre. Glem heller ikke at din navigering trolig vil være en av årsakene til at vi kommer opp i uføret til å begynne med. Hus og egen kokk avslås. Særlig huset. Jeg, selveste, har sagt meg fornøyd med Partisans tilbud om å sette hytta mi på de høyeste pålene, subsidiært få den største hula. Kokkespørsmålet er mer åpent, vi må ha noen dugelige der (felles!!!), men har jo tidligere antydet at gaffelgutt og Blomert kan spille en rolle.
Et (illustrasjons-)foto fra stemningen om bord så langt:

Fra Captain's cabin. Her har jeg (altså illustrasjonsfyren av meg, vi bare ligner litt) nettopp hørt gjennom lista til Tickle. Han i bakgrunnen er trolig en av dere.
Jeg merker at jeg begynner å dra dette over i det bittelitt barnslige. Uansett; 4 (edit: 5) nye fine lister lagt i kista i dag. Noen flere plater som går igjen mer enn en gang nå.
(Angående gå igjen: Ikke så farlig med den samleren din Aalbu. Det er jo platene som kommer høyest opp sammenlagt som blir med fra båten og over på øya, og da skal det vel godt gjøres om denne kommer med på nok lister/får nok plasseringspoeng. Men vi kan spelle'n på båten, serru serru hatten passer.