dylanholocaust wrote:
Mener du i starten bablet noe om at folk skulle ta seg god tid og vente til sommeren før de leverte inn noe så litt skyld kan du sikkert ta på egne skuldre. Jeg overså dette glatt riktignok.
Ja da, vet det. Dette skal ikke være noe stress, så jeg mente det var fornuftig med lang frist. På den annen side er det jo en del som har levert som kanskje etter hvert vil se resultatet, og dette kombinert med det som kan se ut som starten på en eventuell innsendingsstørke kan jo gjøre det aktuelt å regne sammen listene tidligere. Liten vits i å vente en ekstra måned dersom alle som vil levere har levert. Men jeg har altså grunn til å tro at det sitter maaange kapable listemakere her inne som bare sitter og dingler med beina på bryggekanten som kan klare å sette sammen ei liste med 10 plater som de vil nominere for en øde øy - tur nokså raskt. Derfor bare noen små trusler og spark i rævva (knærne) innimellom for å motivere til fem minutters innsats for et forbedret øy-opphold. Hele poenget er å få med flest mulig, og om frister er det som skal til for å vekke slappfiskene så får vi prøve med det..
Og se; det hjalp. Senôr Kev åler seg opp leideren as we speak.